Friday 30 December 2011

Perempuan

Aku  tak  berkenan  sungguh  perempuan  pakai  tudung.....


.....

tapi  telanjang.

Tengok  muka,  comey.  Putih  gebu,  dengan  secalit  gincu  merah  jambu,  pipi  bak  pauh  dilayang  disapu  serbuk  merah  apa  jadah  ntah  namanya,  mata  biru  bak  anak  kucing  siam,  ntah  mata  ori  ke  palsu  tak  tau  la  pulak.  Keayuan  teserlah  dengan  tudung  di  kepala.  Sungguh  ayu.

Tengok  bawah  sikit.  Aduhai..  terkedu.  baju  sendat,  sesendat-sendatnya.  Jelas  nasi  lemak. Perempuan..  jangan  cakap  aku  lucah.  Dah  dia  yang  tunjuk,  letak  gambar  dalam  facebook  dengan  bangga  menayang  nasi  lemak  dia.  Aku  tak  mau  la  letak  gambar  individu  tu  kat  sini,  tak  pasal  aku  kena  tanggung  dosa  sama.  Sangat  mengancam.  Kalau  korang  tengok  pun,  korang  akan  sependapat  dengan  aku.

Tengok  bawah  lagi,  jeans  sendat.  Aih..  bawah  sendat,  tengah  sendat,  atas  sendat,  atas  kepala  saja  tak  sendat,  tapi  singkat  pulak.  Tolong  la..  Tolong  tutup  nasi  lemak  tu.  Kalau  setakat  50  sen,  boleh  blah  lagi,  nie  entah  berapa  ringgit.  Dengan  posing  manjanya.  Alahai..  apa  gunanya  cantik  di  dunia,  kalau  di  akhirat  tak  boleh  jadi  ketua  bidadari? 

Akhirnya,  aku  block  perempuan tu.  Tak  sanggup  lagi.

1 comment:

  1. klu ak pon suka tngok wanita seksi..haha tu la..alang2 nk tunjuk nasi lemak 50 sen.. baik telanjang terus..

    ReplyDelete